MinEiendom
Kommunens digitale servicetorg
Verdien av selvbetjente innbyggere
Gjennom portalen MinEiendom logger innbyggeren seg på med Bank-ID og finner all relevant informasjon knyttet til sin eiendom.
Hjemmelshavere vil også få presentert statlige data om sin eiendom i MinEiendom.
Kommunens ansatte sparer mye tid da de slipper å besvare telefon og e-post med spørsmål knyttet til innbyggerens eiendom. MinEiendom er tilgjengelig hele døgnet på alle digitale plattformer, og er svært enkel å implementere i kommunens systemer.
Over 115 kommuner i Norge bruker i dag denne løsningen.
Vi har også MinEiendom Innsyn, en felles kommunikasjons- og samarbeidsplattform for kommunens ansatte
Nå ut til innbyggerne i deres kommune
For at kommunen skal få så mange som mulig til å bruke MinEiendom, er det viktig at innbyggerne vet om tjenesten.
Nettsiden MinEiendom kan legges som en lenke på kommunens/IKS`et sin hjemmeside.
MinEiendom Innsyn
På innsiden av MinEiendom
MinEiendom Innsyn samler all data på ett sted, på samme måte som MinEiendom gjør for innbyggerne i kommunen.
Her finner kommunens ansatte informasjon om vann og avløp, renovasjon, feiing samt offentlig data om eiendommen.
Sikre informasjonsflyt og jobb tryggere med eiendomsinformasjon internt i kommunen og i dialog med innbyggere.