Gå til hovedinnhold

MinEiendom

Kommunens digitale servicetorg 

Verdien av selvbetjente innbyggere

Gjennom portalen MinEiendom logger innbyggeren seg på med Bank-ID og finner all relevant informasjon knyttet til sin eiendom.

Hjemmelshavere vil også få presentert statlige data om sin eiendom i MinEiendom.

Kommunens ansatte sparer mye tid da de slipper å besvare telefon og e-post med spørsmål knyttet til innbyggerens eiendom. MinEiendom er tilgjengelig hele døgnet på alle digitale plattformer, og er svært enkel å implementere i kommunens systemer.

Over 115 kommuner i Norge bruker i dag denne løsningen.

Vi har også MinEiendom Innsyn,  en felles kommunikasjons- og samarbeidsplattform for kommunens ansatte

Nå ut til innbyggerne i deres kommune

For at kommunen skal få så mange som mulig til å bruke MinEiendom, er det viktig at innbyggerne vet om tjenesten.

Nettsiden MinEiendom kan legges som en lenke på kommunens/IKS`et sin hjemmeside.

 

MinEiendom_Ny

MinEiendom Innsyn

På innsiden av MinEiendom


MinEiendom
 Innsyn samler all data på ett sted, på samme måte som MinEiendom gjør for innbyggerne i kommunen.

Her finner kommunens ansatte informasjon om vann og avløp, renovasjon, feiing samt offentlig data om eiendommen.

Sikre informasjonsflyt og jobb tryggere med eiendomsinformasjon internt i kommunen og i dialog med innbyggere.