Norsk
Komtek utvikles av Norkart sine egne ressurser i Lillehammer, Oslo, Kristiansand og Trondheim. 70 fagfolk, utviklere og designere arbeider daglig med Komtek. Vi har også en stor konsulent- og kundestøtteavdeling for å bistå våre kunder. Her finner du 8 personer på kundestøtte som bare jobber med å bistå og hjelpe våre Komtek-kunder. Vi gjennomfører jevnlige kundeundersøkelser og er stolte over at våre kunder liker å samarbeide med oss!
På nett
Komtek leveres som en nett-tjeneste fra Norkart og er alltid tilgjengelig og oppdatert. Vi tar kvalitet, drift og it-sikkerhet og miljøvern på alvor og har et ledelses- og styringssystem som er sertifisert etter ISO 9001 - kvalitetsledelse, ISO/IEC 27001 - informasjonssikkerhet og Miljøfyrtårn - miljøledelse.
Integrasjoner
Norkart er kjempegode på Matrikkel! Dette er viktig for Komtek som er tett integrert med Matrikkelen. Komtek integrerer med kommunens arkivsystem via GI Arkiv og integrerer med alle aktuelle faktureringssystem. Komtek bruker KS SvarUt som distribusjonskanal og sender mange millioner sms i løpet av et år.
Brukervennlig
Komtek har arbeidsflater tilpasset oppgaven som skal løses - og vi har gode kart. Brukervennlighet er viktig for oss - vi har 6 interaksjonsdesignere som jobber fulltid med Komtek. Vil du vite mer om brukervennlighet hos oss? Les om designsystemet vårt her:
https://toitsu.norkart.no/