Gå til hovedinnhold

Snakk med oss!

Om du har spørsmål, innspill eller kommentarer - ta kontakt eller logg inn på våre kundesentre for mer informasjon.

Group 6071


norkart-logo-default


Generelle henvendelser:

info@norkart.no

Økonomi:
regnskap@norkart.no



For best mulig oppfølging, ber vi deg registrere din henvendelse i vårt kundesenter.

Ved å loggføre kommunikasjonen kan vi effektivt håndtere og følge opp dine saker, holde deg oppdatert om status, dokumentere avtaler og forbedre tjenestene basert på tilbakemeldinger.

Registreringen er enkel, og gir deg full oversikt over tidligere kontakt, slik at vi raskere kan finne relevant informasjon og gi deg bedre service.

Skjermbilde 2024-01-25 kl- 14-23-35-1

Gisline

Gå til Gisline kundesenter

Telefon 674 83 888 – tast 1
Mandag- fredag 08:30 – 15:30

E-post: gisline@norkart.no

Torsdager er kundestøtte stengt mellom 09.00 – 10.30 grunnet internmøte.

Vann_og_Avlop_NKT_00362-1

Komtek

Gå til Komtek kundesenter

Telefon 674 83 888 – tast 2
Mandag- fredag 08:30 – 15:30

E-post: komtek@norkart.no

Torsdager er kundestøtte stengt mellom 09.00 – 10.30 grunnet internmøte.

Andre løsninger:

enabovarsel_fra_etorg-1

e-Torg

Her finnes digitale kart, 3D-modeller og byggesakstjenester. Tjenestene inkluderer situasjonskart, digital nabovarsling og byggesøknader. Her vil du finne alt du trenger for å planlegge og starte byggeprosessen.

To personer sitter sammen foran datamaskinen og bruker veilederen i eByggesøk for å få svar på sine spørsmål

eByggesøk

Skal du gjøre noe på egen eiendom og er usikker på om du må søke tillatelse, hva du må søke om eller hvordan du fyller ut en søknad? eByggesøk hjelper deg med alt dette!

eByggesok-NKT-01908-1

eByggesøk Proff

eByggesøk Proff er en digital byggesøknadsløsning for deg som utarbeider byggesøknader fra oppstart til ferdigattest.