Snakk med oss!
Om du har spørsmål, innspill eller kommentarer - ta kontakt eller logg inn på våre kundesentre for mer informasjon.
Generelle henvendelser:
info@norkart.no
Økonomi:
regnskap@norkart.no
For best mulig oppfølging, ber vi deg registrere din henvendelse i vårt kundesenter.
Ved å loggføre kommunikasjonen kan vi effektivt håndtere og følge opp dine saker, holde deg oppdatert om status, dokumentere avtaler og forbedre tjenestene basert på tilbakemeldinger.
Registreringen er enkel, og gir deg full oversikt over tidligere kontakt, slik at vi raskere kan finne relevant informasjon og gi deg bedre service.
Gisline
Telefon 674 83 888 – tast 1
Mandag- fredag 08:30 – 15:30
E-post: gisline@norkart.no
Torsdager er kundestøtte stengt mellom 09.00 – 10.30 grunnet internmøte.
Komtek
Telefon 674 83 888 – tast 2
Mandag- fredag 08:30 – 15:30
E-post: komtek@norkart.no
Torsdager er kundestøtte stengt mellom 09.00 – 10.30 grunnet internmøte.
Andre løsninger: